Konferenční sál

Vybavení: samozřejmou součástí vybavení sálu je velkoformátové audio a video technika (plátno 350 x 223 cm, projektor s rozlišením 1366 x 768 a bezdrátové mikrofony), Wi-Fi připojení, možnost rozmístění židlí i stolů podle vašich představ
Kapacita: max. 60 lidí
Dispozice: škola (30 osob), divadlo (63 osob), "U" (23 osob), ženeva (28 osob), blok (36 osob)
Cena: 1000 Kč / hod. (bez DPH, minimální doba pronájmu jsou čtyři hodiny)

Náš tip: K pronájmu si od nás můžete přiobjednat i catering, který připravíme přesně podle vašich představ.

Chci rezervovat prostor

Velká zasedací místnost

Ideální prostor pro menší workshop nebo seminář s výhledem do zeleně.

Vybavení: plazmová obrazovka, případně projektor, Wi-Fi připojení, možnost rozmístění židlí i stolů podle vašich představ
Kapacita: max. 16 lidí
Dispozice: divadlo (20 osob), ženeva (16 osob)
Cena: 600 Kč / hod. (bez DPH, minimální doba pronájmu jsou čtyři hodiny)

Chci rezervovat prostor

Malá zasedací místnost

Potřebujete klidné místo pro menší pracovní schůzku? Naše malá zasedací místnost nabízí ten správný prostor pro velká rozhodnutí.

Vybavení: plazmová obrazovka, případně projektor, Wi-Fi připojení, možnost rozmístění židlí i stolů podle vašich představ
Kapacita: max. 10 lidí 
Dispozice: ženeva (10 osob)
Cena: 400 Kč / hod. (bez DPH, minimální doba pronájmu jsou čtyři hodiny)

Chci rezervovat prostor

Jak nás kontaktovat?

Napište nám e-mail na irena.koutna@nap.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo 515 903 124 nebo 775 424 702. Rádi vám poradíme a vše vysvětlíme.

Pro stálé klienty a dlouhodobé pronájmy cenové bonusy a další zvýhodnění. 

Další informace k pronájmům

  • u rezervace delší než 3 měsíce je nutné uhradit zálohu ve výši 25 %, která je v případě zrušení rezervace nevratná
  • cena pronájmu místností je uvedena včetně základního konferenčního vybavení
  • uvedený ceník je platný v pracovních dnech od 8 do 18 h, mimo tuto dobu bude cena navýšena o 200 Kč za hodinu
  • uvedené ceny jsou platné  od 1. 9. 2016
  • UPOZORNĚNÍ: Ceny se mohou v průběhu roku změnit
  • do všech místností hje bezbariérový přístup

Storno podmínky

V případě zrušení rezervace ze strany klienta bude účtován storno poplatek mající charakter smluvní pokuty, a to z celkové výše objednávky. Storno pronájmu musí být provedeno písemně (e-mailem, dopisem).  

Výše storno poplatků:
  • více než 29 kalendářních dní před termínem konání akce – BEZ POPLATKU
  • 22–28 kalendářních dní před termínem konání akce – poplatek ve výši 25 % z ceny objednávky
  • 15–21 kalendářních dní před termínem konání akce – poplatek ve výši 50 % z ceny objednávky
  • 7–14 dní před termínem konání akce – poplatek ve výši 80 % z ceny objednávky
  • méně než 7 dní poplatek ve výši 100 % z ceny objednávky

Další podmínky

  • Storno poplatky mají charakter smluvní pokuty.
  • V případě zrušení pronájmu, u kterého byla již provedena zálohová platba, bude zpět vrácena výše zaplacené zálohy, která převyšuje storno poplatek.
  • Pro partnery Nadace Partnerství (Hnutí Duha, CPD, EPS) se storno poplatky vztahují pouze na potvrzené písemné objednávky prostor, které nejsou součástí dlouhodobých nájemních smluv.

Způsoby platby

  • Platba v hotovosti: Hotovostní platba může být provedena přímo v Nadaci Partnerství na adrese: Údolní 33, 602 00 Brno.
  • Bezhotovostním převodem: číslo účtu: 994404-0449065015/0800, variabilní symbol: bude přiděleno v okamžiku objednávky, konstantní symbol: 0308, Nadace Partnerství, Údolní 33, 602 00 Brno 2, IČ 45773521, DIČ CZ 45773521

V případě, že budete požadovat vystavení faktury před realizací platby, bude vám zaslána zálohová faktura. Dostane-li se odběratel do prodlení s platbou jakékoli částky, kterou je podle faktury zavázán uhradit, bude účtován úrok ve výši 0,1 % z fakturované částky za každý den prodlení.